گردهمایی بچه مسجدی ها در قالب طرح "اوقات فراغت"، در کانون الزهراء شهرستان دره شهر
گردهمايي بچه مسجدي ها در قالب طرح "اوقات فراغت"، در کانون الزهراء شهرستان دره شهر

گردهمایی بچه مسجدی ها در قالب طرح "اوقات فراغت"، در کانون الزهراء شهرستان دره شهر

کودکان و نوجوانان مسجدي در روستاي وحدت آباد شهرستان دره شهر اوقات فراغت خود را با برنامه هاي کانون فرهنگي هنري مسجد پر مي کنند
شناسه خبر : 49027 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

فرزانه کرمی، در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، از اجرای طرح اوقات فراغت در  کانون الزهرا (س) خبر داد و گفت: خوشبختانه کانون فرهنگی  هنری  پاتوقی برای کودکان و نوجوانان  در روستای وحدت آباد در شهرستان دره شهر شده است .

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری الزهراء شهرستان دره شهر، با اشاره به برگزاری کلاس های مختلف در کانون افزود : آموزش های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم  ویژه کودکان و نوجوانان ، کلاس های احکام ، نقاشی ،  کلاس های ورزشی و کلاس های سبک زندگی و خانواده ویژه بانوان  به همت بچه مسجد برای اهالی روستا  دایر شده است .

 

کرمی، تربیت نیروی مومن مسجدی، جذب جوانان و نوجوانان به فعالیت های مسجد،  آشنایی با کلام خدا، و افزایش سطح دینی و آگاهی جوانان و نوجوانان از اهداف برگزاری این کلاس های بیان کرد .

 

وی،  همچنین به سایر برنامه های کانون در ایام مختلف سال اشاره و تصریح کرد : برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی ، دوره آموزشی مختلف ویژه بانوان ، توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند از جمله برنامه های کانون است .

 

وی، جذب اقشار مختلف به برنامه های مسجد را نیازمند همراهی همه دستگاههای  فرهنگی دانست و خواستار حمایت از برنامه های کانون شد .